måndag 11 oktober 2010

På ren order

När jag egentligen borde plugga, handla och massa annat så sitter jag hellre här
på ren order.
Det var väldigt länge sedan jag skrev, fatiskt första skoldagen och det är väl i princip
just därför jag inte har skrivit. P.g.a skolan.. Det är inte lätt att hinna titta förbi bloggen
när man har arslet fullt av anatomi, manikyr och rörelseapparaten.. .-.

Jag trivs jäkligt bra må jag dock säga och jag ångrar mig inte en sekund att jag gjorde
det här valet och började studera till något som jag brinner för, trots att det tar nära på all
min vakna tid. För ett år. Ett pytte år! Jag citerar lärarna på skolan: "Kom igen nu hörni
ge 100 % nu i ett år, det är ju ingenting! Det är väl bättre att vi kör alla hudens sjukdomar
plus nervsystemet nu så har ni det överströkat?"
Ja men just precis så är det jag tänker.... precis exakt.... så... nästan....

Ja men ialf! Mot nya kunskaper och lite eld i röven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar